hey vay man
 
طنزوبامزه
یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 3:6 PM ::  نويسنده : soheil sharifi



نظرات شما عزیزان:

سجاد یزدانی
ساعت12:58---6 خرداد 1391
سلام
من یه وبلاگ اینجوری قبلا دیده بودم
البته اون یه خرده خنده دار تر بود.

من چون به اینطور وبلاگها نیاز دارم لینک میکنم
شما هم اگر دوست داشتید منو با اسم:
کلوپ هواداران پرهام ابراهیمی لینک کنید


Maryam
ساعت23:38---17 ارديبهشت 1391


Maryam
ساعت23:36---17 ارديبهشت 1391
سلام سهيل كجايي پسر كيميا شدي؟ مياي يواشكي مطلب ميذاري در ميري نه سلامي نه پياميراستي اگه از مطالب نه پستايي كه مفرستم برات خوشت نمياد بگو بعدش تعارف نداريم كه بگو دوس داري درچه زمينه باشه تا اينجاش من از وبت اينجوري برداشت كردم بيشتر تصاوير بدون شرح خوشت مياد نه؟ اميدوارم پستايي كه واست ميفرستم دوس داشته باشي وباسليقت جور دربياد راستي بي تربيت نميشه هرچي كه واسه من ميفرستي رو واسه خودت هم نذاري؟

مونس
ساعت16:38---17 ارديبهشت 1391
سلام عزیزخسته نباشیدوشادباشید.دوست عزیز ازت درخواست میکنم برای انتخاب عنوان وبلاگ کمکم کنید.خیلی خوشحال میشم.من به شخصیت ونظرشما ارج مینهم وخیلی خوشحال میشم به بهینه ترین عنوان وبلاگ برسم البته با کمک شما عزیزان.وبلاگم اینه عزیزان
http://hiaho.loxblog.com
ممنون ،شادباشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب